25. april 2016

.:BLOG:. Brenda se poslavlja, prihaja Dullce!

Dragi bralci in bralke!

Z današnjim dnem se poslavljam ob vas. Preprosto nimam več toliko časa, da bi se lahko dovolj posvečala blogu, kakor sem se v preteklih mesecih in letih. Ampak brez skrbi, blog se ne zapira. Od vas se poslavlja Brenda in prihaja Dullce, ki bo po novem skrbela, da boste lahko na tem blogu, še naprej spremljali najnovejše novice in govorice iz sveta telenovel.

Bila bi preveč sebična, če bi še kar nadaljevala, ker mi vedno bolj primanjkuje časa, kar ste lahko opazili tudi vi, saj nimam več vsak dan časa, da bi lahko objavila novičk.

Zato se od vas poslavljam in svoj blog prepuščam v dobrih dulcinih rokah. 

Hvala vam, da ste obiskovali blog, ko sem zanj skrbela jaz, poleg tega, pa vas vabim, da ga obiskujete še naprej. Še vedno, bomo objavili kakšno eksluzivno novičko o tem, kaj prihaja na slovenske zaslone, takoj ko bomo izvedeli.

Od jutri naprej, bo tako za novičke skrbela Dullce.

Lepo branje bloga še naprej,
vam želi
Brenda (Sonja)

6 komentarjev:

  1. Škoda. Upam, da bo blog ostal podoben kot do sedaj.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sonja, hvala za vsa leta zanimivih postov, veliko novic smo izvedeli prav tukaj.

    Srecno in upam, da bo Dullce dobro opravila svoje delo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Brenda hvala ti za ves tvoj čas, ki si ga posvetila blogu in da smo imeli mi zanimivo branje in informacije.

    OdgovoriIzbriši
  4. BRENDA!
    HVALA TI ZA VSE VEČERE, KO SMO IMELI ČAS IN SMO PREBIRALI TVOJ BLOG. HVALA TUDI ZA VSE HITRE ODGOVORE NA VSA MOGOČA VPRAŠAJA.
    HVALA TI ZA VSE IN SREČNO NAPREJ.
    IN BREZ SKRBI, ŠE NAPREJ BOMO SPREMLJALI TA BLOG SAJ JE SUPER! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Brenda tudi jaz bi se ti rada zahvalila za ves trud. Pa oglasi se nam še kaj na ta blog. Srečno naprej.

    OdgovoriIzbriši