23. februar 2014

.:TURČIJA:. Ljubezen med snemanjem serije!

"Imela sem štiri leta, ko me je oče prvič peljel s seboj v gledališče. Medtem, ko je vadil so na mene pazili njegovi prijatelji in kostumografi. V gledališki oder sem se zaljubila na prvi pogled." Tako pravi turška igralka Burçin Terzioğlu Yıldırım.
 
Takoj ko je zaključila akademijo dramske umetnosti je začela dobivati vloge v turških dramskih serijah. Mi smo jo na naših zaslonih videli v seriji Ezel. Trenutno pa igra v seriji Merhamet, ki jo kot Milost lahko spremljate na hrvaškem programu Nova TV.
Burcin in Murat na snemanju serije Firtina.
 
Igralka pa je veliko presenečanje dobila med snemanjem serije Fırtına, leta 2006, ko se je zaljubila v svojega soigralca Murata Yıldırıma. Igralca trenutno lahko kot Savasa spremljate v seriji Ask Ve Ceza (Ljubezen in kazen). In kot pravi je njena največja norost do sedaj bila ta, da se je po letu dni poročila s Muratom. Poročila sta se junija leta 2008.
 
poročna fotografija
 
Čeprav igralka ne govori rada o svojem privatnem življenju, je med snemanjem serije Asi, kjer je Murat igral ob Tubi Büyüküstün, polnila časopise zaradi ljubosumnosti. Burcin je bila namreč zelo ljubosumna na Tubo. Med vožnjo do prizorišča snemanja te serije je imela prometno nesrečo in ker se je Murat čutil odgovornega naj bi jo v bolnišnici zaprosil za roko.
 
"Ljubosumje je prisotno v vsaki zvezi, kjer je prisotna strast. Ampak s časom sem se jo naučila kontrolirati in verjeti partnerju. Sprejela sem Murata tudi z vsemi njegovimi slabosti in jih spremenila v nekaj pozitivnega."
 
Čeprav sta skupaj že skoraj osem let še ne razmišljata o družini, ker jima je trenutno igralska kariera na prvem mestu.
 
O dramskih serijah pa je povedala: "Snemanje dramskih serije je težko, saj delaš od jutra do večera, pri tem pa trpi tvoje zasebno življenje. Težko se je tudi spopadati s takšnim stresom, ampak imam srečo, da je tudi moj mož igralec in me razume. Vseeno pa ne verjamem, da bom lahko snemala v takšnem žarnu sve do pokojnine. Potrebovala bom spremembo."
 
V seriji Merhamet, ki se kot Milost predvaja na hrvaškem programu Nova TV. Na sporedu je od ponedeljka do srede ob 22.15.
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar