10. september 2016

::SENORA ACERO 3:: Gaby kmalu tudi na malih zaslonih!


Igralka Gaby Espino že nekaj časa snema prizore za trenutno najbolj gledano telenovelo v ZDA in sicer za telemundovo Senoro Acero 3 (Carolina Miranda). Američani jo bodo lahko spremljali od 12. septembra. Igrala bo policistko Indiro, ki bo protagonistki grenila življenje.


4 komentarji:

  1. Postoje glasine da je Gaby Espino morala ovo prihvatiti jer bi joj Telemundo oduzeo eskluzivu.Od Sante D. nije ništa snimila a plaća joj došla svaki mjesec. Kako inače objasniti da Jedna od najvećih zvijezda Telemunda prihvati sporednu ulogu a glavne su zvijezde u SA3 ipak Carolina Miranda i Litzy .

    OdgovoriIzbriši
  2. Super,čeprav mi najbolj ni všeč ona kot igralka.
    Moram pa omeniti da so me zmotili nekateri komentarji na twiterju in na fb, da bo ona dvignila gledanost te serije,...
    kolikor vem jaz ima serija visoko gladanost od samega začetka

    OdgovoriIzbriši
  3. Serija ima istu ili sličnu gledanost kao 2.sezona i uredno pobjeđuje Univision u gledanosti u 10h. A reset serije bez Blance Soto je izvršen odlično a Carolina Miranda je fenomenalna . Čak sam se i ugodno iznenadio. Mislio sam da će serija potonuti u gledanosti. Može ovo i bez Espino. Ona je više za glavne uloge, ali se pravi divom pa je slijedio ultimatum.To joj nije trebalo.

    OdgovoriIzbriši
  4. mene pa zanima kako bo delovala v vlogi ki ni "glavna" mislim, da je bil že čas da proba nekaj drugega. Meni drugače ni slaba igralka, ni nekaj posebnega ampak je o.k. Da pa bi jo serija nujno potrebovala se tudi meni zdi absurdno ... Mislim pa da ni bilo nobenega pritiska nad njo da sprejme to vlogo. Kolikor sem jaz brala je šlo za to da v času problemov ki jih je imela z Jencarlosom in možnostjo da bo z njim odšla v Mehiko nekaj časa ni sprejemala vlog potem pa so ji nehali ponujati vloge zaradi novih igralk ki so dobile prednost in da zato ni nič snemala. Je pa že večkrat omenila da bi se rada preiskusila v čem drugem in to je res odlična priložnost

    OdgovoriIzbriši