11. september 2016

::NOVOSTI NA BLOGU::

Že od jutri naprej boste lahko na našem blogu spremljali razne nove rubrike. Ena od njih bo tudi "Igralec od blizu".

Posvečali se bomo tudi trenutnim telenovelam na slovenskih zaslonih. Še vedno pa ostajajo novice iz sveta telenovel. Obogatene s kakšno uvodno špico telenovel in latino pesem.

Upam, da vam bodo naše novosti všeč in da nam boste zvesti še v prihodnje.

Če imate kakšen predlog, pa ga le zapišite.

Kateri so vaši najljubši igralci in igralke?

11 komentarjev:

  1. Najljubši igralci so mi : Fernando Colunga , Jose Ron , Jencarlos Canela , Najljubše igralke pa so mi : Lucero, Silvia Navarro, Gabriela Spanic

    OdgovoriIzbriši
  2. Vem, da ne igrata več v telenovelah, ampak Alfonso Herrera in Diego Boneta, potem pa še Ivan Sanchez in Miguel Angel Silvestre.
    Igralke pa Ana Brenda, Adriana Louvier, Renata Notni, Macarena Achaga, Lali Esposito, Nerea Camacho.

    OdgovoriIzbriši
  3. OD trenutnih Andres Palacios :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Moj predlog predstavitve kakšnih starih telenovel,ki so se predvajale v Mehiki,Kolumbiji,Venezueli...v tistih dobrih starih časih,ki so še zgodbe kaj pomenile in bile lepe.Moji najljubši igralci in igralke jih je veliko zato jih bom nekaj naštel Angelique Boyer,Sebastian Rulli Lucero,Gaby Espino Jose Ron,Lety Calderon in mnogi drugi. Drugače ste pa odličen blog.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo je odličan blog. Moj je prijedlog da bi predstavili telenovele od kojih se je očekivalo da budu uspješne ,ali su iz nekog razloga doživjele fijasko ili slabu prodaju.
    Nemam omiljenog glumca a omiljene glumice su mi Silvia Navarro, Angelique B. , Altair Jarabo,Carmen Villalobos , Fernanda Castillo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi meni je odličen blog. Ponavadi vsak dan pregledam, če je kaj novega. Same pohvale torej. Dobrih igralk in igralcev je precej, sicer imam veliko več igralk, ki nekako bolj izstopajo.

    Med moje boljše igralce spadajo: Alejandro de la Madrid David Zepeda, Aaron Diaz, Eugenio Siller, Rafael Amaya, Daniel Arenas, Ferdinando Valencia, Cristian de la Campa, Alberto Guerra in Erick Elias.

    Med ljubše igralke pa spadajo: Susana Gonzalez, Sara Maldonado, Gabriela Spanic, Angelique Boyer, Altair Jarabo, Ximena Herrera, Grettell Valdez, Daniela Castro, Dulce Maria, Alejandra Lazcano, Victoria Ruffo, Camila Sodi, Cecilia Gabriela, Danna Garcia, Kate del Castillo, Jacqueline Andere, Ana Layevska, Iran Castillo, Fernanda Castillo, Barbara Mori, Silvia Navarro, Sandra Echeverría, Leticia Calderon in Marlene Favela.

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličen blog! Igralci pa: Silvia Navarro, Christian dela Fuente, Ana Brenda, Mariorie de Sousa, Adriana Luvier, Laura Carmine; Leticia Calderon, Fernando Colunga, Juan Soler, Aron Diaz... Sem pa verjetno eden redkih, ki ne prenesem Angelique Boyer, pa naj bo drugim kar všeč, nimam nič proti.

    OdgovoriIzbriši
  8. Upam, da vam bodo novosti na blogu všeč in da ga boste še raje obiskovali.

    OdgovoriIzbriši
  9. I love telenovelas13. sep. 2016, 08:54:00

    Pogrešam vsebino telenovel preden se jo začne predvajati.Včasih je bilo v reviji total vsebina telenovele in sicer opis vsakega lika posebaj.Drugače super blog vedno nekaj novega.

    OdgovoriIzbriši
  10. Moji najbolsi igralci: Cesar Evora, Eric del Castillo, Pablo Lyle, Christian Meier, Sergio Goyri, Manuel Ojeda
    Moje najlubse igralke: Leticia Calderon, Edith Gonzales(moja najljubsa), Marlene Favela, Martiza Rodrigez in seveda Maria Rubio

    OdgovoriIzbriši
  11. Tudi meni je všeč blog in nova rubrika "Igralec od blizu".

    Meni so všeč igralci: William levy, Christian Meier, Pablo Lyle, Jose Ron, Aron Diaz, Jean Carlos Canela, Christian de la Fuente, Carlos Ponce, .....

    Med igralkami pa: Maite Perroni, Ana Lorena Sanchez, Mariana Torres, Jacquelin Bracamontes, Anahi, Gaby Espino, ........

    OdgovoriIzbriši