31. marec 2016

.:MEHIKA:. Premios TVyNovelas 2016 - Katera pa je vaša najljubša telenovela leta?

8 komentarjev:

  1. Definitivno Pasion Y Poder, čeravno V Mehiki nima/ni imela dobre gledanosti .. mene je prepričala, priznam, da predvsem zaradi odlične igralske zasedbe ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Muchacha Italiana viene a casarse.Nju sam najviše gledala- što na pink bih-u,što na hrt-u 1. Razlog su znamenitosti,frizure, kostimografije,scenarij odnosno životne priče,uvodna špica, završna špica,scenografija,naslov telenovele,glumačka postava, izvršni producent na zadanu temu i zadani scenarij odnosno zadanu životnu priču,zadana tema i lokacije snimanja.Bilo bi od mene nepošteno da spomenem neku drugu telenovelu koja mi je podjednako draga ali koju sam nešto ili dosta manje nego ovu telenovelu gledala ili o kojoj sam samo čitala ili čije sam samo isječke gledala ili koji imaju najveće postotke gledanosti!

    OdgovoriIzbriši
  3. I glasovala sam na Televisinoj stranici u kategoriji za Najbolju telenovelu za telenovelu Muchacha Italiana viene a casarse,to sa najdubljom svješću,najdubljim razumom i najdubljim razumom potvrđujem!

    OdgovoriIzbriši
  4. Odgovori
    1. I k tome još ima najbolji prosječni postotak gledanosti!

      Izbriši
  5. Ali se še lahko glasuje?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa par puta su dani linkovi za glasovanje!A i ako izravno sa tražilice na Televisinu stranicu odeš, lako se onda nađe rubrika za glasovanje!

      Izbriši
  6. Meni sta bili najbolj všeč Muchacha italiaba viene a casaesr in Antes muerte que Lidhita

    OdgovoriIzbriši