29. december 2015

.:MEHIKA:. Takšna je bila gledanost prvih in zadnjih epizod letošnjih televisinih telenovel!

V nadaljevanju se bomo spomnili vseh letošnjih televisinih telenovel in pregledali podatke o gledanosti prvih in zadnjih epizod. 
Takšna je bila gledanost prvih epizod letošnjih televisinih telenovel, ki so s predvajanjem začele v letu 2015:
1. Amores con Trampa - 25,3
2. Pasion y Poder - 21,4
3. Lo Imperdonable - 21,4
4. Que te Perdone Dios - 19,2
5. Antes Muerta Que Lichita - 18,4
6. La Vecina - 16,8
7. Amor de Barrio - 16,7
8. Simplemente Maria - 13,5
9. A que no me dejas - 12,8

Takšna, pa je bila gledanost zadnjih epizod televisinih telenovel, ki so se poslovile v letu 2015:
1. Mi Corazon es Tuyo (Moje srce je tvoje) - 27,9
2. Hasta el Fin del Mundo - 21,7
3. Yo no creo en los hombres - 21,3
4. Lo Imperdonable (Odpuščanje ljubezni) - 19,2
5. Que te Perdone Dios - 19,1
6. Amores con Trampa - 17,5
7. La Sombra del Pasado (Grehi preteklosti) - 17,1
8. Muchacha Italiana Viene a Casarse (Italijanska nevesta) - 15,4
9. Amor de Barrio - 14,7

5 komentarjev:

  1. Mislim, res ne razumem POP TV-ja ... Vidijo, da je gledanost slaba, pa vseeno odkupijo. Ne vem, zakaj bomo gledali zdaj Italijansko nevesto, ce pa je veliko boljsih telenovel, z boljsim raitingom. Boljsa izbira bi bila Lichita ali pa Pasión y Poder, samo za njo je malo prehitro mislim.

    Bo po moje zagotovo prisla v Slovenijo, ampak verjetno 29.02.2016 po Lo Imperdonable.

    Sonja, kaj pa ti pravis? Bomo PyP videli letos v Sloveniji?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz sem mnenja ali A que no me dejas ali Pasion y Poder.

      Izbriši
    2. 100000...x rajši vidim, da pride na naše zaslone A que no me dejas.

      Izbriši
    3. Pomoje je najboljše, da počakamo na trojčice oziroma Angelique. Če pa ta telenovela ne bo dviginla gledanosti, potem pa mehiške telenovele niso več tisto kar so bile nekoč.

      Izbriši
  2. Kateri producent oz. vodilni par bo presegel Silvio in Jorgeja (Juan Osorio).trenutno je gledanost že zelo dolgo zelo nizka.
    Bomo videli, kaj bo naredil Osorio, ki ima originalno telenovelo. Okrog vodilnega para se je dvignilo veliko prahu. Sedaj so se navijači nekoliko pomirili.

    OdgovoriIzbriši