27. marec 2015

.:MEHIKA:. Sedaj je uradno potrjena!

Mehiška igralka Camila Sodi je sedaj uradno potrjena, kot protagonistka nove televisine telenovele Amor en Silencio, ki jo pripravlja producent Carlos Moreno. Camila je seveda nad novo vlogo presrečna. 
Camilo smo na naših zaslonih videli v telenoveli Inocente de Ti (Čista nedolžnost), kjer je bila Florecita.

8 komentarjev:

  1. Kaj se že kaj šušlja, kdo bo protagonist?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pred časom sta se omenjala Daniel Arenas in Ernesto D'Alessio.

      Izbriši
    2. Bi kar lep par z Danielom, mogoče pa še bo kateri drugi še.

      Izbriši
  2. Zelo sem vesela, da je dobila glavno vlogo.

    OdgovoriIzbriši
  3. zeloo zeloo vesela, da je dobila glavno vlogo..

    OdgovoriIzbriši
  4. Super, lepa igralka. Fajn, da je dobila vlogo. Jaz je sicer nisem videla v nobeni telenoveli, ker nisem gledala novele Inocente de ti.

    OdgovoriIzbriši
  5. Bila mi je dobra, ampak sedaj v Señorita Pólvora igra zelo dobro in mi je zelo všeč pa še z Ivanom Sánchez sta dober par v telenoveli. Zakon telenovela.

    OdgovoriIzbriši
  6. super. jaz sej so spremljala v čisti nedolžnosti kot florecito. sicer je bila takrat zelo mlada vendar je enkratno odigrala svojo vlogo. je zelo lepa in simpatična igralkica. upam da telenovela pride na naše zaslone :)

    OdgovoriIzbriši