26. marec 2015

.:MEHIKA:. Lo Imperdonable - Lokacije snemanja.

lo

rio

4

6

7

9

6 komentarjev:

  1. mislm sa bo to ena boljsih telenovel. se vidi da so vlozili veliko denarja. tudj zgodba mi ue vsec. :) upam da bo prisla na slo ekrane. je kaksna moznost??

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi jaz tako mislim, da bo ena izmed boljših telenovel, in komaj čakam da jo vidim :D

      Hmm možnost da bi prišla na naše kanale pa je po mojem majhna, ampak pustimo se presenetit.

      Izbriši
    2. Jaz pa sem mnenja, da je velika možnost da pride na naše zaslone. Telenovele Salvadorja Mejie so zelo prodajane in skoraj vse njegove telenovele smo videli pri nas. Pa tudi v najboljšem terminu se bo predvajala v Mehiki. Če smo videli La Tempestad, ki je bila prava polomija, zakaj ne bi videli Lo Imperdonable, še posebaj če bo v Mehiki uspešna.

      Izbriši
  2. Vau kako lepi kraji/ pokrajine. Čudovito! :)

    OdgovoriIzbriši