30. oktober 2014

.:MEHIKA:. Najlepše pesmi iz telenovel na enem mestu!

Televisa pripravlja oddajo Grandes temas de telenovelas, kjer bomo lahko ob spremljavi orkestra poslušali naslednje pesmi iz telenovel.
 
· Hoy tengo ganas de ti / Alejandro Fernández (La Tempestad - Vihar)
· Mañana es para siempre / Alejandro Fernández (Mañana es para siempre - Jutri je za večno)
· No se me hace fácil / Alejandro Fernández (Tormenta en el paraíso - Zakleti biser)
· Niña amada mía / Alejandro Fernández (Niña amada mía)
· Que voy a hacer con mi amor / Alejandro Fernández (La esposa virgen)
· Quisiera / Alejandro Fernández (El derecho de nacer)
· Si he sabido amor / Alejandro Fernández (Infierno en el paraíso)
· Si tú supieras / Alejandro Fernández (María Isabel)
· Quinceañera / Thalía (Quinceañera)
· María La del Barrio / Thalía (María La del Barrio - Uboga Maria)
· Mari Mar / Thalía (Marimar)
· Rosalinda / Thalía (Rosalinda)
· Alma de hierro / Fonseca (Alma de Hierro)
· Para volver a amar / Kany García (Para volver a amar)
· De mi enamórate / Daniela Romo (El camino secreto)
· Vivo por ella / Susana Zavaleta y Fernando De la Mora (Vivo por Elena - Vse za Eleno)
· Déjame soñar / Ricardo Montaner (Mentir para vivir)
· Amarte es mi pecado / Ricardo Montaner (Amarte es mi pecado)
· Heridas de amor / Ricardo Montaner (Heridas de amor - Spopad strasti)
· Déjalo ir / Margarita “La Diosa de la Cumbia” (Corazón indomable - Divja v srcu)
· Por amarte / Pepe Aguilar (Destilando amor - Čista ljubezen)
· El club de la feas / Banda El Recodo (La fea más bella)
· Morelia / Cristian Castro (Morelia)
· Alguna Vez / Cristian Castro (Ángela)
· La Malquerida / Cristian Castro (La Malquerida)
· El amor manda / María José (Porque el amor manda)
· Loca / Aleks Syntek (Los exitosos Pérez)
· El privilegio de amar / Mijares (El Privilegio de amar - Moč ljubezni)
· Corazón Salvaje / Mijares (Corazón Salvaje)
· Amor, amor, amor / Yuri y Mijares (De que te quiero te quiero)
· Volver a empezar / Yuri (Volver a empezar)
· La Intrusa / Emmanuel (La Intrusa - Vsiljivka)
· Amor total / Emmanuel (La Culpa)
· Esta ausencia / David Bisbal (Piel de otoño - Zrelo srce)
· Dígale / David Bisbal (Cuidado con el ángel - Angeli brez kril)
· Para enamorarte de mí / David Bisbal (Por siempre mi amor)
· Día de suerte / Alejandra Guzmán (Una familia con suerte)
 
Oddaja bo 21. decembra na programu Canal de las Estrellas.
 
Imate svojo najljubšo?

11 komentarjev:

  1. Meni je najljubša Amor,amor,amor iz telenovele De que te quiero te quiero. Tudi pesem iz La Tempestad je zelol lepa. Mehičani imajo zelo lepo glasbo in mi je veliko pesmi iz telenovel zelo lepih.

    OdgovoriIzbriši
  2. Obožujem mehiške pesmi. Tudi meni je lepa amor,amor,amor najlepša pa mi je el perdedor iz lo que la vida me robo ki je ni na seznamu

    OdgovoriIzbriši
  3. Moje najljubse so: "Heridas de Amor" (Ricardo Montaner), "En Cambio No" ter "Viveme" (Laura Pausini).

    OdgovoriIzbriši
  4. Težko je izbrat najljubšo, ker jih je toliko, ki so lepe. Meni osebno so ene najlepših Esta ausencia iz Piel de otoño (tudi telenovela mi je še vedno ena najboljših, kar sem jih gledala), El perdedor iz LQLVMR, Por amarte/Enrique Iglesias iz Marisol, A donde vamos a parar/Marco Antonio Solis iz Terese, pa še bi lahko naštevala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je zelo težko izbrat, saj so vse pesmi po sebi nekaj posebnega, ampak nekatere so mi ostale kar v lepem spominu in sicer:
    Mañana es para siempre / Alejandro Fernández (Mañana es para siempre - Jutri je za večno)

    · No se me hace fácil / Alejandro Fernández (Tormenta en el paraíso - Zakleti biser)

    Déjalo ir / Margarita “La Diosa de la Cumbia” (Corazón indomable - Divja v srcu)

    Loca / Aleks Syntek (Los exitosos Pérez)

    En Cambio No" ter "Viveme" (Laura Pausini).....

    Bi pa dodala še nekaj svojih, ki niso na tem seznamu


    Jesse & Joy - ¡Corre!
    Enrique Iglesias - El Perdedor ft. Marco Antonio Solís

    OdgovoriIzbriši
  6. Ojoj, pesmi telenovel... Mislim, da imam vse od zgoraj naštetih.
    Grem kar od spodaj navzgor :)
    David Bisbal - Dígale
    David Bisbal - Esta ausencia
    Emmanuel - La Intrusa
    Yuri y Mijares - Amor, amor, amor
    Mijares - Corazón Salvaje
    Mijares y Lucero - El privilegio de amar
    Cristian Castro, Jesús Navarro & Melissa Robles - La Malquerida
    Cristian Castro - Alguna Vez
    Ricardo Montaner - Heridas de amor
    Daniela Romo - De mi enamórate
    Thalía - María La del Barrio
    Alejandro Fernández - No se me hace fácil
    Alejandro Fernnadez & Christina Aguilera - Hoy tengo ganas de tí

    SEVEDA TUDI : Esmeralda, Cuando me enamoro, El Perdedor, Corre, En Cambio No, Viveme, Antes de que te vayas, Me huele a soledad, Llenando de amor, Mujer de madera, Mi corazón insiste, Lazos de amor, Llena de amor, La Usurpadora, Fuego en la sangre, Sal de mi piel, Me enamore de tí, Kassandra, Amor Gitano, De Mi, Atado a tu amor, El Verano, Rebelde, La mirada, Cada color al cielo, Amar completamente, Dame chocolate, Un monton de estrellas, Por tu amor, Coleccionista de canciones, Cambio dolor, La Fuerza Del Destino, Esa hembra es mala, Al diablo con los guapos, Si no te hubieras ido, Sigue sin mi, Poco a poco, Abrazame muy fuerte, Esto es lo que soy, El diario de Daniela, Dime, Hoy es un buen día, Vas A Querer Volver, Mi Pecado, Como estar sin ti, A donde vamos a parar, Prisionera, Cuando hay pasion, Te quise olvidar, A mil por hora, Dulce pesadilla, Quein es ese hombre, Solo un suspiro ....

    OdgovoriIzbriši
  7. Sarah Brightman & Fernando Lima - La Pasion
    Esmeralda, Cuando me enamoro, El Perdedor, Corre, La Usurpadora, Marisol, Rubi, La Tempesad, Perdoname-Corazon Indomable...

    OdgovoriIzbriši
  8. meni so vse zelo všeč, tudi jaz bi dodala nekaj, ki jih ni na seznamu (verjetno zato, ker so iz telemundovih telenovel);
    Jencarlos Canela - amor quedate, dime, mi corazon insiste, amiga
    Enrique İglesias - bailando, cuando me enamoro in el perdedor
    Mayre Martinez - junto a mi
    América Jiménez - por ti y por mi, mi primer amor
    Eli Flores - rosa
    Camilo Blanes - perdoname
    itd...

    OdgovoriIzbriši
  9. od zgoraj naštetih dejame sonar in amor amor amor
    drugače pa imajo camila in jencarlos ene izmed najboljših, recimo de mi, perdon, coleccionista de canciones, decidiste dejarme, AMOR QUEDATE, dime, mi corazon insiste.

    OdgovoriIzbriši
  10. meni je najboljša amor amor iz de que te quiero te quiero, el perdedor i dejalo ir

    OdgovoriIzbriši