29. april 2014

.:MEHIKA:. Ninel je noseča!

Manager igralke in pevke Ninel Conde je potrdil govorice, da je igralka noseča. Otroka pričakuje s svojim trenutnim partnerjem Giovannijem Medina, ki je devet let mlajši od nje. Trenutno je v tretjem mesecu nosečnosti.
Todavía no cumplía ni los 3 meses de separada de Juan Zepeda, cuando ya salía con Giovanni, pese a llevarle nueve años de diferencia, y siendo que éste era amigo del ex.
To pa ne bo prvi otrok za Ninel saj že ima hčerko Sofio, ki naj bi bila razočarana nad obnašanjem svoje mame. Ta se je ves čas pojavljala v različnih škandalih, zato se je Sofia odločila in preselila k svojemu očetu Ariju Tacherju, ki je prav tako igralec.
 
Ena od mehiških revij pa je objavila tudi potrditev od same Ninel, ki je povedala naslednje.
"Veliko se je govorilo o tej temi in sedaj lahko potrdim to novico. Hvala Bogu, da je zgodil pravi blagoslov v mojem življenju. Danes lahko potrdim, da sem noseča, sem v tretjem mesecu in presrečna. Bila sem tiho, ker sem čakala, da pretečejo trije rizični meseci, sedaj pa sem čutila, da je pravi čas, da vas obvestim."

Ni komentarjev:

Objavite komentar