3. januar 2018

Končno premiera aztecine Desaparecide?

Fotografija osebe NotiChismesTV.

Že nekaj časa je minilo, odkar so se končala snemanja aztecine serije Desaparecida, kjer so v glavnih vlogah Andrea Noli, Mauricio Islas in Diego Soldano. Kot kaže pa bo kmalu končno prišla na mehiške zaslone. Kot kaže bo zamenjala trenutno kolumbijsko serijo Anonima, ki se trenutno ponovno predvaja na mehiških zaslonih, tokrat pa ob 11. uri.

7 komentarjev:

  1. Pozdravljeni, nekaj bi vas vprašala: danes sem si pogledala na Pop tv turško serijo Moja boš in me je zelo pozitivno presenetila. Prosila vas bi, če bi mi lahko napisali koliko ima skupno delov, ker sem na internetu zasledila da se je predvajala eno leto in pol. Zanima me, če je v prvi sezoni 35 delov in v drugi sezoni 74 in je to skupno potem nekaj čez 100 delov? Hvala Vam za odgovor že vnaprej. Lep pozdrav.
    '

    OdgovoriIzbriši
  2. Serija Moja boš ma 74epizode po 2sata, neke su i po 2 i polsata trajanja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a lahko pišete slovensko smo v Sloveniji in ne kje drugje

      Izbriši
    2. Koliko kod vas jedna epizoda traje od Kara sevda?

      Izbriši
    3. Po rasporedu stoji da ide 21.05h do 22.00h

      Izbriši
    4. Sem končno na "liniji" s Popom, ampak tudi oni ne vedo, koliko epizod bo imela. Oni so sedaj verjetno dobili turške epizode, ki jih lahko sedaj režejo, kot želijo. Takoj ko bom imela to informacijo jo sporočim naprej.

      Izbriši
  3. https://tr.m.wikipedia.org/wiki/Kara_Sevda_(dizi)

    OdgovoriIzbriši