26. december 2017

Novosti na slovenskih zaslonih!


V nadaljevanju sledi kratek pregled prihajajočih telenovel in serij na slovenskih zaslonih.

12. decembra se je na programu RTS Maribor začela predvajati romunska telenovela Ingerasii (Majhni angeli). Predvaja se vsak delavnik ob 14.30, s ponovitvami ob 09.30 in 23.00.

26. decembra prihaja na program Planet TV nova turška serija Anne (Mama). Predvajala se bo od torka do petka ob 21.10, ponovitev pa bo okoli 12. ure.

1. januarja prihaja na program TV3 druga sezona španske serije Bandolera. Predvajala se bo vsak delavnik ob 18.15. Prvo sezono pa lahko spremljate na programu RTS Maribor.

Telemundova glasbena telenovela Guerra de Idolos (Cena slave) prihaja 1. januarja na program Brio. Predvajala se bo vsak delavnik ob 19.55, ponovitev pa bo ob 12.45. 

Prihajajoča turška dramska serija Anne (Mama) bo v sredo 3. januarja dobila konkurenco v svojem terminu ob 21.10. Na konkurenčnem programu Pop TV se bo namreč začela predvajati nove turška serija Kara sevda (Moja boš). 

Katere se najbolj veselite? Katero boste spremljali?

3 komentarji:

  1. Nobene se ne veselim, ker sem ljubiteljica mehiških telenovel. Na žalost trenutno na naše zaslone ne pride nobena nova telenovela iz Televise. Morala bom čakati do spomadi ko se ko se končata La patrona in Amores Verdaderos.
    Se mi pa zdi zanimivo da dolgo časa ni bilo nobene turške serije na naših zaslonih, sedaj pa bodo kar tri. Ko bi bile vsaj tri televisine telenovele na sporedu kot je bili to lani jeseni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi jaz sem bila ljubiteljica telenovel, do trenutka, ko sem začela spremljati Anne (Mama). Res je super serija, škoda da ni še več takšnih serij na slovenskih zaslonih.

      Izbriši
  2. Veselim se Anne (Mama) in Kara sevda (Moja boš) saj sta super seriji :)

    OdgovoriIzbriši