30. november 2015

.:MEHIKA:. Sueno de Amor - Betty in Cristian protagonista?

Glede na sliko, ki jo je včeraj producent Juan Osorio objavil na Twitterju, bi lahko bila protagonista nove televisine telenovele Sueno de Amor, Betty Monroe in Cristian de la Fuente.
Betty bi tako lahko prestopila iz konkurenčne TV Aztece, Zanjo pa bi to bila prva glavna vloga v telenovelah. Do sedaj je v veliki večini igrala samo zlobnice v aztecinih telenovelah. Na naših zaslonih pa smo jo videli v telenoveli La Hija del Jardinero (Vrtnarjeva hči). Nazadnje pa je igrala v letošnji aztecini telenoveli Un escenario para amar (Gloria Stalina in Erick Chapa). 

Cristian je nazadnje igral v televisini telenoveli Quiero Amarte (Želim te ljubiti), kjer je igral v paru s Karyme Lozano. Nato pa je v ZDA imel še manjšo vlogo v ameriški seriji Devios Maids (Prebrisane služabnice).

Na uradno potrditev bo potrebno počakati še do petka. Me pa vseeno zanima, če sta vam všeč protagonista.

3 komentarji:

  1. Jaz osebno ne vem, kaj bi rekla. Omenjala so se zelo velika igralska imena. Sedaj pa kar naenkrat Betty, ki je meni neznana igralka. Malo sem pobrskala po spletu, nekaterim je to všeč, večini pa ne. Na nekaterih spletnih straneh sem zasledila, da je to samo špekulacija. Christian, ki vse pdrobnosti objavi na twiterju in facebboku se zaenkrat še ni odzval. Počakajmo do petka, bomo videli.
    Zgleda, da imaOsorio rad sektakel, tudi pri Mi corazon es tuyo se ni vedelo do konca, kdobo kdo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Nw no,čeprav poznam oba igralca me ona najbolj ne prepriča z parom z Cristianom. Mogoče pa se bo odneslo- počakajmo do petka.

    OdgovoriIzbriši