25. junij 2013

.:MEHIKA:. Laura ne bo protagonistka, bo pa Susana.

Čeprav smo včeraj poročali, da je Laura Flores starejša protagonistka in partnerica Guya Eckerja v priredbi telenovele Mi Segunda Madre, vas moram danes razočarati. Čeprav je bilo včeraj potrjeno, da bosta protagonista, je danes igralka zanikala to preko svojega twitterja.

amigos ya me confirmaron que No me quedo en la novela Mi segunda Madre
les agradezco todo du apoyo y cariño
 
Bo pa to postala Susana Gonzalez, ki se bo ponovno borila za ljubezen Guya Eckerja v telenoveli. Leta 2006 v Heridas de Amor (Spopad strasti), tokrat pa novi priredbi. To novico so objavili tudi preko twitterja.
 
Mi Segunda Madre ‏@unrefugioamor 3m"Mi Segunda Madre" ya tiene rostro y viene de la mano de @NachoSada. Bienvenida @SusyGonzalezDr nuestra protagonista!

Susanina objava na Twitterju:
 
Gracias Dios,Que feliz estoy! Gracias @Nachosada .Gran historia,gran personaje, gracias por las porras a todos. @unrefugioamor
 


 
 
Vam je všeč nov par?
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar