4. avgust 2017

Ostaja na Televisi! Vrača pa se z novo vlogo!


Mehiški igralec Eric del Castillo se je pridružil igralski zasedbi trenutne telenovele Mi Marido Tiene Familia (Zuria Vega in Mark Tacher), kjer bo igral očeta protagonistke, ki jo igra Zuria Vega.

Je pa igralec spregovoril tudi o njegovi pogodbi s Televiso. Povedal je, da so mu marca vodilni iz Televise sporočili, da so mu preklicali pogodbo, po tem, ko jim je bil zvest kar 28. let. Ampak so ga že nekaj dni kasneje obvestili, da mu pogodba ostaja. S tem pa si je, kar malo oddahnil. Mu pa ni vseeno za kolege iz igralskih vrst, med drugim Patricia Reyes Spíndola, Silvia Mariscal, Raquel Pankowsky in Otto Sirgo, teh ni doletela enaka usoda, kot njega.

O njih pa je povedal naslednje: "Boli me srce, ker so moji prijatelji odpuščeni, mene so priviligirali, tako da imam še vedno eksluzivno pogodbo in sem še vedno aktiven."

1 komentar:

  1. Pa sasvim logično da jedan ovako renomirani glumac ostaje u jednoj ovako velikoj kući!Baš mi je drago što će baš on igrati oca Zurie Vege u Mi marido tiene a familia! Živio Hugo!Živio!Ali biti ovako vanserijski dobar čovjek,čovjek kojo prije midli na druge nego na samoga sebe-to može samo on-Eric del Castillo!:-)

    OdgovoriIzbriši