4. november 2015

.:SLOVENIJA:. To želimo videti v letu 2016 na naših zaslonih!

Lansko leto smo prav tako izbirali telenovele, ki smo jih želeli videti na naših zaslonih. Takrat ste izbrali naslednje telenovele: Mi Corazon es Tuyo (Moje srce je tvoje), Tierra de Reyes, La Sombra del Pasado (Grehi preteklosti), Muchacha Italiana Viene a Casarse, Reina de Corazones in La Gata. Lansko leto sem izbrala šest telenovel, ki so imele največ glasov, sedaj pa sem jih izbrala deset, ki so prejele največ vaših glasov. 

V LETU 2016 ŽELIMO NA SLOVENSKIH ZASLONIH VIDETI NASLEDNJE TELENOVELE:
1. Pasion y Poder

2. A que no me dejas

3. Antes Muerta Que Lichita

4. La Vecina

5. Amor de Barrio

6. Esperanza Mia

7. Tierra de Reyes

8. La Gata

9. Quien es Quien?

10. Hasta el Fin del Mundo

9 komentarjev:

  1. Upam, da bomo videli vsaj telenoveli, ki sta dosegli prvo in drugo mesto.

    OdgovoriIzbriši
  2. jst pa upam da pasion y poder ne pride. ker je obupna. sm jo gledala prvih 10 delov. fernando pač ni za zlobneža. in tud cev koncept mi ni všeč

    OdgovoriIzbriši
  3. meni tudi PyP ni všeč...Zakaj pa nismo videli Porque el amor manda? Smo pa lahko gledali De que te quiero te quiero in Mi corazon es tuyo, obe komični...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Porque el Amor Manda lahko gledas vsak delovnik ob 14.00 in 20.00 na TLNovelas. Komaj dober mesec in pol se vrti.

      Izbriši
    2. Telemach nažalost ne oddaja tega kanala

      Izbriši
  4. Držim pesti za te da pridejo na naše zaslone 2, 5 ,6 9

    OdgovoriIzbriši
  5. želim si videti naslednje telenovele na naših zaslonih:1,4,5,8,9,10

    OdgovoriIzbriši
  6. 2 . 4 . 5 , 7, 10 ,

    OdgovoriIzbriši