25. oktober 2016

::SESTRSKE VEZI:: Poslovila se je od Univisiona!


Trenutna telenovela Tres Veces Ana (Sestrske vezi) lahko trenutno spremljamo na programu Pop TV. Včeraj pa se je poslovila od ameriškega programa Univision.

Kar se je zgodilo s trojčicami v zadnjem delu, pa si lahko pogledate v spodnjih fotografija. Ter tudi nekaj ostalih slik iz zadnjega dela.



Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

5 komentarjev:

  1. Dosta šokantno-neobično- iznenadnih stvari!

    OdgovoriIzbriši
  2. Z koncem pa so me razočarali.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam gledala samo neke isječke na you tubeu!Ali, nekako mi se čini da je najveći promašaj kraj od Ane Leticie čiji je kraj totalan klišej kao kod mnogih telenovela gdje antagonistice završavaju ili u Ludari ili opečene ili jedno i drugo.Njen kraj me podsjeća na Barbarin/ Rebeccin kraj u Mañana es parasiempre i Cynthijin kraj u La que no podia amar.Ako su već išli ovakav kraj sa Leticiom raditi onda su je trebali ili izluditi do kraja ili joj staviti demenciju a ako su je već htjeli roštiljanu onda su joj trebali izroštiljati cijelo lice zbog uvjerljivosti! Najveće i najugodnije iznenađenje: Ana Laura a Ana Lucia li- la!

      Izbriši
  3. Konec je bil zelo na hitro speljan in dosti sploh ni bilo pojasnjenega.

    OdgovoriIzbriši
  4. Dullce,imam famoznu ideju!Napravi anketu da članovi ovog portala mogu glasovati čiji kraj od ove 3 sestre je nama najbolji,čiji najgori a čiji osrednji a isto tako možeš i za ostale likove staviti!

    OdgovoriIzbriši