25. junij 2016

.:SLOVENIJA:. Prihaja Ljubav u zaleđu!

Avgusta na program TV3 Medias prihaja hrvaška dramska serija Ljubav u zaleđu oziroma Ljubezen v zaledju. Zamenjala bo trenutno špansko serijo Bandolera.
Ljubav v zaledju je bila posneta leta 2005 in 2006, ter ima 175 delov. V glavnih vlogah sta bila Iva Visković in Filip Juričić, medtem ko je bila Jelena Veljača zlobnica.

V seriji bomo lahko videli tudi dva igralca iz Latinske Amerike in sicer mehiškega Juan Pablo Medina in venezuelsko Paola Toyos. Prvega smo videli v telenoveli Cuando Seas Mia (Ko boš moja) in Las Juanas (Pet skrivnosti). Paolo pa v telenoveli Nunca te diré adiós (Nikoli ti ne bom rekel zbogom) in Mi vida eres tú (Moje življenje si ti).
Tako bi se začela predvajati v sredo 3. avgusta ob 14.25.

10 komentarjev:

  1. zakaj ne objavljas bolj redno Dulce?
    Včasih so bile tu tudi po 3x na dan naložene nove novice...

    OdgovoriIzbriši
  2. kaj niso? se vec jih je

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kaj vec? ze par dni ni nic...kaj je s tem blogom?

      Izbriši
  3. A danes ne bo novic? Glede na to na je danes nedelja sem novice pričakovala že v popoldanskih urah

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Očitno tudi danes v ponedeljek ne bo novic.

      Izbriši
    2. Ne razumem. Prej, ko je bila Brenda/Sonja so bile novice vsako dnevne in obširne tudi do 5 novic na enkrat. Danes... po 4 dni ni nič... prej mi je bil ta blog super... poseg v svet telenovel in edini vir do tega kaj se dogaja v snemalnih studijih Televise, Telemunda, itd., sedaj pa je kar nekaj - če bo šlo tako naprej ga ne mislim več obiskovati (pa sem ga prejšnja leta vsakodnevno)...

      Izbriši
    3. Se opravičujem. Pripravljam nekaj novosti in to z naslednjim mesecem, zato upam, da vam bo blog še v prihodnje všeč.

      Se pa opravičujem, ker sem ga do sedaj preveč zanemarjala. Ampak vam obljubljam, da bo sedaj še boljši.

      Spremljajte ga še naprej!

      Izbriši
  4. Ta serija mi sploh ne diši, škoda da ne dajo kakšne sveže.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se strinjam, siti smo že teh hrvaških serij

      Izbriši