23. februar 2016

.:SLOVENIJA:. Prihajajoče telenovele!

Naslov: Quien Eres Tu?
Slovenski naslov: Nedolžna vsiljivka
Program predvajanja: Pop TV
začetek predvajanja: 22.03.2016
Število delov: 120
Produkcija: RTI Colombia, Univision & Televisa
Protagonista: Laura Carmine & Julian Gil

Naslov: Tierra de Reyes
Program predvajanja: Gold TV
začetek predvajanja: junija
Število delov: 160
Produkcija: Telemundo 
Protagonista: Ana Lorena Sanchez & Aaron Diaz

Naslov: Corazon Partido
Slovenski naslov: Zlomljeno srce
Program predvajanja: Net TV
začetek predvajanja: ?
Število delov: 90
Produkcija: Telemundo & Argos Comunicacion
Protagonista: Danna Garcia & Jose Angel Llamas

3 komentarji:

  1. je pričakovano, tako da ni niti žalostno več...

    http://images.24ur.com/media/document/61735204.pdf
    očitno bomo kar Rexa gledal, a italijanskega verjetno, ker tisto staro je bilo že 1000x videno.
    Sem se veselila Quien eres tu, a je prezgodaj za mene. Prevod naslova je pa res butast

    OdgovoriIzbriši
  2. Opažam, da vedno, ko se končata dve telenoveli enem mesecu nato dobimo samo eno novo telenovelo. Tako je bilo decembra 2014, ko sat se končali Vrtinec življenja in Sila zamenjala ju je samo Toskana ljubezen moja nato lanskega septembra ko sta se končali Zaljubljen do ušes in Dubrovniška zora,dobili pa smo samo Plamen v očeh. Je pa res, da smo verjetno zaradi pritožb gledalcev in slabe gledanosti hrvaške serije Plamen v očeh že čez en mesec dobili novi mehiški telenoveli januarja 2015 Moje srce je tvoje in lani oktobra Odpuščanje ljubezni. Upam, da bomo kmalu na Pop tv videli eno od novejšim telenovel kot so Pasion y poder, A que no me dejas in Antes muerta que Lichita morda že malo pred poletjem ko nebo več na sporedu oddaje Moja mama kuha bolje in ob 18 uri prost termin.

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je zelo všeč nova telenovela quien eres tu. Sicer pa je prevod res "butast". Pravi prevod je KDO SI TI?

    OdgovoriIzbriši