7. avgust 2017

Zadnji tedni predvajanja na Popu!


Trenutna telemundova telenovela Silvana Sin Lana (Drugače srečna) se bo od programa Pop TV poslovila že čez slab mesec in sicer 5. septembra. Ko izvemo, kaj pride po njenem koncu vas obvestimo.

18 komentarjev:

  1. Naj dajo En tierras salvajes ali pa Nada personal, ali pa La dona ali pa La candidata.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. En tierras salvajes bi mogla ili na Gold tv ili na RTV Slo 2 ili na Pop tv,Nada personal na Arena tv ili RTV Slo 1 ili Kanal A ili Otto,La doπa na Gold tv ili Arena tv Mnoge ili Otto ili Pop tv a La candidata na Net tv ili RTV Slo 2 ili Otto. Moje mišljenje.

      Izbriši
  2. Za En Tierras salvajes je še prezgodaj, saj se je komaj začela predvajati v Mehiki. Nada personal nima veliko možnosti da bi jo malo videli pri nas saj naše televizije že dolgo niso predvajale Aztecinih telenovel. Za La Dono dvomim, prej bo prišla na TV3 ali Gold tv kot na Pop tv, saj Pop tv raje kupuje dolgočasne telenovele kot je Silvana sin lana, dobrih telenovel kot so La Patrona , Los Miserables, Impostora, Tierra de Reyes pa ne vidijo. Hvala Gold tv ju, TV3 in Net tv , ki znajo prepoznati kaj so dobre telenovele.
    La Candidata po mojem tudi ne bo prišla k namzaradi politične teme, pač ni običajna klasična telenovela na katere smo gledalci navajeni. Če bo septembra prišla na Pop tv novactelevisina telenovela ima največ možnosti MI adorable maldicion, Enamorada de Ramon, Un camino hacio el destino, mogoče še Pasion y poder. Kako lepo bi bilo, če bi nas Pop tv razveselil z dvema televisinama telenovelama tako kot lansko jesen z Tres veces Ana in A que no me dejas

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se strinjam z vsem zgoraj napisanem.

      Izbriši
    2. Je pa poptv Tres veces Ana zelo hitro odkupil. Mislim, da se se je v mehiki vedno predvajala, ko se je pri nas zacela.

      Izbriši
    3. Čeprav še ne vem, katera telenovela jo bo zamenjala. Mislim, da ima največ možnosti Enamorandome de Ramon. Zakaj? Glavna igralca sta že stara znanca. Telenovela je bila ena od bolj gledanih v tem letu. Pa še takšna je, kakršne radi predvajajo.

      Izbriši
  3. 1 La Gata 2 Pasion y poder 3 Corazon que miente 4 Mi adorable madicon

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi jaz sem za te telenovele, naj pridejo na POP TV

      Izbriši
  4. Same otračarije na pop beda

    OdgovoriIzbriši
  5. Po resnici povedano sem od programa Pop TV, pa tudi od Kanal A, Brio, Oto in Kino, po tem, ko so začeli oddajati samo preko kabla, pričakovala boljši program. Namesto tega, pa smo dobili 5 programov, ki imajo povprečen program. Če pogledamo samo Pop. Kar so serije so takšne, ki se ponavljajo. Telenovele pa so takšne, da ti postane slabo. Od Silvane sem že zaradi dobrega glavnega para pričakovala več, o telenoveli Despertar Contigo, pa raje ne bom pisala, ker mi je še vedno zelo nejasna telenovela. In potem me čudi to, da jih telenovela Pasion y Poder ni prepričala, da bi jo predvajali na Popu. Mislim halo? Res je telenovela sama, bolj kot ne povprečna, ampak ima dobro igralsko zasedbo. Fernanda Colunga smo videli v veliko telenovelah na Popu, Jorge Salinas je igral v uspešni telenoveli Mi Corazon es Tuyo, ki je bila odlično gledana na Popu. Potem, pa predvajajo Despertar Contigo, halo?

    Oprostite, malo sem se morala razpisati o tem, kako zelo me je v zadnjih letih razočaral Pop TV.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Popolna se strinjam s tabo. Upam, da bo septembra boljša ponudba telenovel

      Izbriši
  6. Od POP TV ne pričakujem jeseni nič pametnega, mogoče kakšna rožnata telenovela tipa Un camino hacia el destino in to je to.

    OdgovoriIzbriši
  7. Yo no creo los hombres Hasta fin del mundo Que te perdone dios Simplemente Maria Vino el amor Un hacia el destino Enamoradame de Ramon Mi adorable madicon

    OdgovoriIzbriši
  8. Pošto počinje jesenska shema tada,moglo bi na Pop tv-u ovako ići,a ispravite me ako griješim:
    jedna naša-hrvatska (čitajte:Čista ljubav),jedna meksička sa Televise,jedna kolumbijsko-američka sa Telemunda,jedna talijanska (sad koja kuća-potpuno nebitno-ići će bilo koja) i jedna njemačko-austrijska (za kuću važi potpuno ista stvar baš kao i za Italiju).
    I eto,to vam je već 5 telenovela na Pop tv-u.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nič ne bo od hrvaške serije Čista ljubav. Prihajata največ dve telenoveli, ker ima spet napovedanih toliko svojih serij in resničnostnih šovov, da jih toliko pa res ne bo spravil v program. Naj samo naštejem: Kmetija, Ljubezen po domače, Dan najlepših sanj, Reka ljubezni, ... Kje bodo lahko potem spravili še 5 telenovel.

      In zakaj samo dve telenoveli? Kam pa bodo dali potem Gorskega zdravnika, ki je spet dobro gledan, če so ga šli norci predvajat od začetka.

      Izbriši
  9. Od Televise i Telemunda bi mogle ići ili Un camino hacia el destino ili El bien amado i La doπa ili Sin seπos od prošle godine.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najverjetneje nobena od teh. Mogoče La Dona. Un Camino je že prestara, El Bienamado ima premalo delov. Sin Senos Si hay paraiso pa ni "pop tv style".

      Izbriši