31. december 2015

.:STS:. Izbrana je NAJ TELENOVELA LETA 2015!

Tudi letos ste lahko izbirali Naj telenovelo/serijo leta 2015. Glasovanje je potekalo preko bloga, foruma in naše facebook strani. Pri tem pa bi se rada zahvalila vsem, ki ste glasovali za vaše favorite.

NAJ TELENOVELA/SERIJA LETA 2015 je

LA SOMBRA DEL PASADO 
Grehi preteklosti

Rezultati glasovanja pa so takšni:
1. La Sombra del Pasado (Grehi preteklosti) - 33 glasov
2. Le Tre Rose di Eva (Toskana, ljubezen moja) - 14 
3. Sila (Sila) - 14
4. Mi Corazon es Tuyo (Moje srce je tvoje) - 13  
5. Kud puklo da puklo (Kar bo pa bo) - 10 
6. Lo Imperdonable (Odpuščanje ljubezni) - 9
7. Dama y Obrero (Dama in delavec) - 7
8. De Que te Quiero, te Quiero (Zaljubljen do ušes) - 6
9. El Color de la Pasion (Barva strasti) - 5
10. La Reina del Sur (Kraljica juga) - 5
11. Muhtesem Yuzyil (Sulejman Veličastni) - 3
12. Una Maid en Manhattan (Strežnica z Manhattna) - 3
13. Ask ve ceza (Ljubezen ali kazen) - 2
14. Bandolera (Bandolera) - 1
15. Brosko (Opojna ljubezen) - 1
16. Vatre ivanjske (Plamen v očeh) - 1
17. Villa Maria (Villa Maria) - 0
18. Zora dubrovačka (Dubrovniška zora) - 0

9 komentarjev:

  1. Vsaka je bila po svoje dobra. Ampak za telenovelo leta nebi zbrala te(po mojem bi si katera bolj zaslužila) ampak glasovali smo/ste tako.

    OdgovoriIzbriši
  2. glede na letošnjo izbiro, ki smo jo imeli je bila La sombra del pasado še najboljša.

    OdgovoriIzbriši
  3. nekako tako ja. mi je všeč da so hrvaške zadj, ker jih noben ne mara

    OdgovoriIzbriši
  4. Sem kar malo presenečena, da ni zmagala Mi corazon es tuyo. Meni je bila daleč najbolj všeč. No saj tudi La sombra del pasado ni bila slaba, dala bi jo na drugo ali tretje mesto. Me pa veseli da so hrvaške serije z izjemo Kar bo pa bo pristale na zadnjih mestih. Brenda predlagam, da te rezultate pošlješ Pop tv, da bo bodo odgovorni videli, da večina gledalcem niso všeč hrvaške serije in jih v bodoče ne bodo več odkupovali.

    OdgovoriIzbriši
  5. RES JE NAJBOLJSA TELENOVELA NA SVETU ZA VEDNO!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. moje srce je tvoje bi mogla zmagat

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi jaz sem bila presenečena, da ni zmagala Mi corazon es tuyo, ker sem bila prepričana, da bo zmagala. Ampak tako ste glasovali.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ne vem zakaj hrvaško Vilo Marijo predvajajo že toliko časa oziroma že toliko-krat. Me res zanima, če jo kdo spremlja?

    OdgovoriIzbriši
  9. Tudi meni je všeč da je zmagala La sombra del pasado. Me pa preseneča na 3.mestu Sila - sicer meni je bila všeč, zgleda pa da tudi drugim.

    OdgovoriIzbriši