9. november 2015

.:SLOVENIJA:. Prihaja Esperanza!

Na program Planet TV kmalu prihaja popolnoma nova argentinska telenovela Esperanza Mia oziroma Esperanza, kakršen bo njen slovenski prevod.
Gre za komično telenovelo, ki je nastala pod okriljem Pol-ke. Telenovela bo imela 195 delov, saj je v Argentini izjemno priljubljena. Naslovno pesem Esperanza Mia je odpela Lali Esposito, ki ima tudi glavno vlogo.

Med igralsko zasedbo so naslednji igralci: Lali Esposito, Mariano Martinez, Gabriela Toscano, Ana Maria Picchio, Carola Reyna, Federico D'Elia, Rita Cortese, Tomas Fonzi, Angela Torrres, Natalie Perez, Alejandro Fiore, Monica Cabrera, Karina K, Laura Cymer, Vanesa Butera, Franco Masini, ...
Julia živi v majhnem argentinskem mestecu, kjer živi s svojo mamo Blanco, ki dela v tovarni. Ko zboli, išče dokaze, da je to podjetje krivo, da je zbolela, kakor tudi nekaj njenih sodelavk. Ko zbere dokaze umre. Še pred smrtjo pa jih izroči hčerko Julii. Slednja se po njeni smrti odpravi v argentinsko prestolnico, da bi dokaze izročila policiji. Na tem potovanju pa spozna simpatičnega Tomasa, ki ima eno napako, je namreč duhovnik. Julia kmalu ugotovi, da ji sledita dva moška in tako ugotovi, da ima s seboj zelo pomembne dokaze. Odpravi se v samostan Santa Rosa, tam pa si za boljšo varnost nadene ime Esperanza. Ena od sestr v prej omenjenem samostanu je Clara, ki je nosi veliko skrivnost. Preden je prišla v samostan je rodila hčerko in ravno ta hčerka, je Esperanza oziroma Julia. Julia se kot Esperanza navaja na novo življenje, ne more pa pozabiti Tomasa.

10 komentarjev:

  1. Kaaaj res, jeeeeej.
    Te novice pa sem zelloo vesela.
    Se že ve kdaj se bo predvajala.Upam samo da bo med tednom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na planetu že vrtijo promo. Jst sem v ŠOKU!

      Sestra je ravno gledala Štorijo, pa je bila kar naenkrat naslovna pesem od Esperanze, pa sem misnala, da jo sestra gleda, potem pa sem vidla promo. Slovenski naslov bo Esperanza. Komaj čakam, jst sem ostala pri 95 delu, tako da jo bom spremljala kar na Planetu od začetka. Prvič v zadnjih letih sem tako navdušena nad telenovelo, ki bo na naših zaslonih.

      Izbriši
    2. Super, komaj čakam.
      Upam samo da ne bo ob vikendih.
      Naj jo uštimajo med tednom.

      Izbriši
    3. Vidla promo in komaj čakam datum.

      Izbriši
    4. Mogoče bo zamenjala Eno zlahtno štorjo, ali pa bo zamenjala Violetto med vikendi(čeprav si tega ne želim).

      Izbriši
  2. ja taprvih 100 delov res ne bomo gledal ko sm ji že :) poi pa bomo

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimivo komi cakam :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako lepo presenečenje. Upam, da se bo predvajala v popoldanskih urah in komaj čakam da se začne

    OdgovoriIzbriši
  5. Zanimivo komii cakam

    OdgovoriIzbriši
  6. kaj se da kje dobit vse dele telenovele ker jaz sem pred dvema tednoma komaj začela gledat pa me res zanima celotna zgodba od začetka? :D

    OdgovoriIzbriši