3. november 2015

.:ANKETA:. Zakaj ne spremljate telenovele Violetta!

Program Planet TV je pred tedni, svojo programsko shemo obogatil s izjemno uspešno argentinsko mladinsko telenovelo Violetta. Slednja se predvaja vsako soboto in nedeljo po osmi uri zjutraj. Zato sem vas pred dnevi spraševala, kakšno je vaše mnenje o tej telenoveli. Zanimalo me je, če vam je telenovela všeč? 
Prejela sem 84 glasov. Imeli pa ste tri možnosti, da vam je ali ni všeč, ter da je ne spremljate. 18 glasovalcev je izbralo, da vam je všeč telenovela, kar je 25% vseh glasovalcev. 7 oziroma 8%, vas je izbralo, da vam telenovela ni všeč. Možnost "je ne spremljam", pa kar 58 glasovalcev oziroma 70%.

Zato me zanima razlog. Zakaj je ne spremljate? 
Če gledanost ne bo dobra, je velika verjetnost, da Planet TV ne bo več predvajal latino telenovel ali serij.

10 komentarjev:

  1. pri 24ih se mi take telenovele zdijo otročje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ker samo ponavljajo take telenovele za rebelde!! Ki je bil svetovni fenomen

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozabljaš, da original prihaja iz Argentine, in da mehiški Rebelde ni original. Tudi Violetta ne zaostaja prav veliko za Rebeldejem. Skupina, ki se je ustanovila v sklopu te telenovele ima veliko koncertov, tudi po Evropi. Kmalu prihajajo v Francijo. Pred meseci pa so imeli koncerte po večjih italijanskih mestih.

      Izbriši
  3. predvsem ura, predvaja se samo 2x tedensko, klasične telenovele so boljše.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ker že dolgo nisem več najstnica me mladinske telenovele ne pritegnejo več. Če bi bila mlajša bi jo verjetno gledala.
    Škoda, da Planet ne predvaja ene klasične telenovele med tednom v popoldanskem terminu.

    OdgovoriIzbriši
  5. Naj dajo katero bolj zanimivo, pa tudi ura je zgodnja

    OdgovoriIzbriši
  6. Ker je prezgodaj, Ni dober termin, drugače pa kakšne serije pa sploh predvaja Planet TV??

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sulejman Veličastni, Ljubezen in kazen, ...

      Izbriši