28. avgust 2015

.:PREDLOGI IN KOMENTARJI:.

Odločila sem se, da vam dam možnost, da do ponedeljka napišete, kaj bi si želeli videti na programih Pop TV, Planet TV, TV3 Medias in Net TV v prihodnjih mesecih. Med komentarje lahko napišete kakšno vprašanje za kateri od prej omenjeni program ali kakšen predlog za novo telenovelo ali dramsko serijo. Jaz bom v ponedeljek vaše komentarje pregledala in postala vprašanja, predloge in vaša mnenja zgornjih tv programom. Ter vas nato obveščala o vsem, kar mi bodo odgovorili.

Če imate torej kakšen predlog ali komentar, kar napišite spodaj.

37 komentarjev:

  1. jaz bi si želela videti na programu pop tv naslednje telenovele : Porque El Amor Manda, La Gata, LA Malqueida ,

    OdgovoriIzbriši
  2. jas bi si želela videti na pop tv la vecina ,yo no creoen los hombres ,lo impedonable.

    OdgovoriIzbriši
  3. Na pop tv La Vecina in La gata pa kakšno telemundovo imajo dobre telenovele

    OdgovoriIzbriši
  4. Reina De Corazones

    OdgovoriIzbriši
  5. Vprašanje: Kako je možno, da tako grdo krajšajo De que te quiero te quiero. Vem, da mora bit 24ur ob 17 dolg 20 min in da morajo imet telenovele vmes tudi reklame, ampak skrajšajo za najbolj lepe in pomembne prizore. To se je večkrat zgodilo prejšnji teden.
    Da krajšajo sem vedela, ampak da spuščajo pomembne prizore, pa se mi zdi popolnoma nesprejemljivo do gledalcev.
    In zakaj je danes, v petek, isti del Zaljubljen do ušes, kot je bil včeraj?
    Hvala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tudi mene zanima zakaj je danes enak del kot včeraj. glede krajšanja pa res nisem vedela. edino danes ko je enak del sem malo gledala in zdelo se mi je da včeraj nisem videla carmen kako je poskusila to začinjeno juho,le lupito je kregala. Pa to ko je paul rekel hčerki da je natalia boljša.Pri ponovitvi zjutraj tudi krajšajo?

      Izbriši
    2. Mislim, da od 18.23 naprej je nov del, ostalo pa je vse od včeraj.

      Izbriši
    3. aha mogoče zato da se izide z zadnjim delom.

      Izbriši
  6. Letos mi ni za nobeno televisino telenovelo. nevem zakaj? vedno sem imela favorizirano telenovelo ki bi prišla na naše zaslone(mcet,lqlvmr) zdaj pa nič. trenutno gledam na internetu yo no creo en los hombres in je super.

    OdgovoriIzbriši
  7. Na popu bi rada videla tierro de reyes, por ella soy eva in que pobres tan ricos

    OdgovoriIzbriši
  8. Zanima me zakaj vrtijo na pop tv toliko hrvaških telenovel ? Boljše bi bilo , da bi bilo več mehiških telenovel,so bolj zanimive kot pa hrvaške .

    OdgovoriIzbriši
  9. brenda js bi an pop tv rada vidla telenovelo LA VECINA!!PROSIM! zgleda ful dobra pa bi blo super da bi jo predvajali!!:)<3

    OdgovoriIzbriši
  10. Obvezno, kakšno komično telenovelo na POP TV. saj imajo takšne telenovele ljudje radi. Priporočala bi tudi telenovelo Tierra de Reyes, saj se si jo že ogledala in je odlična.

    OdgovoriIzbriši
  11. Yo no creo en los Hombres, A Que no Me Dejas, Por ella soy Eva, Reina de Corazones, La Patrona.
    ali pa Tajne bi ko so veliko boljše kot Vatre Ivanjske

    OdgovoriIzbriši
  12. Jaz bi si na Pop tv želela Yo no creo en los hombres, La Malquerido. Lo imperdonable in Hasta el fin del mundo. Naj bo v bližnji prihodnosti vsaj ena izmed njih na sporedu. Tudi kako telemundovo bi lahko odkupili npr. La Patrono, Santa Diabla , Corazon valiente...
    Planet tv bi lahko dal na spored eno novo turško serijo, ne pa da ponavljajo Sulejmana in Ljubezen in kazen. Jaz bi rada videla Paramparco, kjer je glavna igralka enaka kot v Ljubezen in kazen. Zakaj ne bi Planet tv za spremembo začel predvajati eno latino telenovelo.
    Na Tv3 Medias bi rada videla poleg Strežnice z Manhathna še Mi corazon insiste ali katero drugo telemundovo.

    OdgovoriIzbriši
  13. Jaz pa imam samo željo - kratke telenovele, kot so Mujer Bonita (10), Amor sin maquillaje (25), Amor Gitano (55), La Esposa Virgen (65), La ley del Silencio (32), Mujeres asesinas (mehiška serija - 40), Azul (55), Ramona (69), Atrévete a olvidarme (25), Rencor apasionado (60).
    Čeprav enim ne bodo ugajalo, samo pomislite, kako jamrate, kako je dolgo, zakaj ima toliko delov itd. Kaj pol, če so že stare in niso novejše, so pa vsaj posebne, če so že kratke?
    No zdaj pa se postavimo na to, da obstajajo poleg dolgih še kratke telenovele.
    Preden me napadete, bodite veseli, da ne odkupujejo indijske, ki imajo čez 1000 delov :-)

    LP

    OdgovoriIzbriši
  14. Yo no creo en los hombres in prihajajočo PASION Y PODER OBVEZNOOOOO-ne samo zato ker so notri odlicni igralci(fernando colunga,jorge salinas,susana gonzalez,itd) ,anpak tudi zato,ker jo producira odlicen producent castro(rubi,teresa,zakon brez ljubezni,...). Ampak ta telenovela bo gatantirano prisla na pop tv.

    OdgovoriIzbriši
  15. Na pop tv la malqueredi, porque el amor manda, la gata, lo imperdonable, amor de barrio.

    OdgovoriIzbriši
  16. Vprasanje za pop tv: zakaj odkopujete hrvaske serije, ki imajo majhno gledanost ze na Hrvaskem? Vecina gledalcev bi si zelela vec komicnih latino telenovel, ki so pa na nasih zaslonih res redke. Se mi je zdelo, da je bila zadnja komicna( mi corazon es tuyo) res zelo gledana in bi si zelela, da bi kdaj objavili kaksne podatke o gledanosti...
    Na nasih zaslonih si nikakor ne zelim telenovel, ki imajo ze v Mehiki slabo gledanost( la gata, la malqerida...) niti antes muerta que lichita... Bolje bi tudi bilo, ce ne bi odkupovali telenovel z vedno istimi igralci(npr. Zdaj ze nekaj mesecev gledamo livio brito in kmalu jo bomo zopet videli v glavni vlogi...) rada bi videla kaksno svezo telemundovo telenovelo in ni nujno, da je iz leta 2015,2014.. Pa bilo bi super,ce bi zmanjsali stevilo hrvaskih in turskih telenovel...
    Lep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Raje vidim na naših zaslonih telenovele, ki imajo že v Mehiki slabo gledanost npr, Lo Imperdonable, La Malquerida..., kot pa hrvaške in turške serije. Itak imajo trenutno vse televisine telenovele slabo gledanost.

      Izbriši
  17. prooooooooooooooooooooooooosim pasion y poder

    OdgovoriIzbriši
  18. Kak ste vsi zmesani.... Jaz se strinjam sam da bi krajse telenovele kot pa neka bv la vecina ki ima oz bo mela 200 deloc, yo no creo hombre pa tak brezvezna, isto la gata ko je tak klise da groza...
    Nebi raje kaksne realne in kratke??? Butli eni..

    OdgovoriIzbriši
  19. si ti veliki butel in utihni

    OdgovoriIzbriši
  20. jst sm tud za krajse. drugace pa kaj s juzne amerike. so tud dobre. drugace pa kksno telemundovo. so tud dobre. men nobena letos ni vsec od televise. res bi pa rada pasion y poder. pa tud linchita ni slaba. :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Tiera de reyes, Reina de corazones, Santa diabla....kakšna Telemundova!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  22. Samo ne utrujat s hrvaškimi in turškimi nadaljevankami. Obup so

    OdgovoriIzbriši
  23. ja. hrvaske so grozne. turske se prenesem. sila je bila do 60 dela prov zanimiva poi so me pa zgubl. tudi prepovedan ljubezen (tur) je bla dobra. se pa strinjam da bi lahko imeli kaksno argentinsko, kolumbilsko, venezuelsko ali telemundovo. se mi zdi da so letos boljsi kot televisa. komaj pa cakam pasion y poder. fernando ga zmaga. upam da pride k nam

    OdgovoriIzbriši
  24. Kaksno izmed teh: El Senor de los Cielos, A que no me Dejas, El rostro de la Venganza, Que te Perdone Dios, Lo Imperdonable, Tierra de Reyes

    OdgovoriIzbriši
  25. Vsa vaša vprašanja, komentarji in predlogi so že pri različnih televizijskih hišah. Ko bom dobila kakšen odgovor, pa vam takoj sporočim.

    OdgovoriIzbriši
  26. Jutri spremljajte blog, kjer boste izvedeli, katero telenovelo/telenovele so odkupili na enem televizijskem programu.

    OdgovoriIzbriši