30. julij 2015

.:MEHIKA:. Antes Muerta Que Lichita - V te države je že prodana!

Изображение
ZDA, Portoriko, Dominikanska Republika, Argentina, Kolumbija, Venezuela, Panama, Romunija, Španija in Poljska

5 komentarjev:

  1. Upam da ne pride nikoli k nam !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če bo telenovela dobra in bo v Mehiki uspešnica zaradi mene lahko pride na naše zaslone. Meni so všeč komične telenovele. Če pa bo taka polomija kot je Lo Imperdonable (kar močno dvomim da bo) ali pa bo imela zelo slabo gledanost pa si je tudi jaz ne želim videti na naših zaslonih

      Izbriši
  2. "AMQL" bo uspesnica, ker spremljam to ze 12 let in tocno vem, kaj potrebuje telenovela, da postane 'exito'.. Seveda naj pride na POP! Kaj pa naj raje gledamo?! Polomije kot sta Lo Imperdonable ali Qué No Me Dejas? Hvala lepa!

    Maite je odlicna igralka in ceprav me ta zgodba malenkost spominja na La Fea Mas Bella, mislim, da bo super!

    AMQL na POP!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Lo imperdonable - polomija ?? NE.

    OdgovoriIzbriši