3. marec 2015

.:ZDA/VENEZUELA:. Natalia se vrača?

Govori se, da se naj bi kmalu na male zaslone vrnila venezuelska igralka Natalia Streignard. Igrala naj bi v eni od telenovel, ki jo pripravlja venezuelski Venevision. Natalia je nazadnje igrala v telemundovi telenoveli El Juramento iz leta 2008. Na naših zaslonih pa smo jo nazadnje videli v telenoveli La Tormenta (Vihar ljubezni). Pred tem pa smo jo videli še v telenoveli Mi Destino eres tu (Moja usoda si ti) in Mi Gorda Bella (Prerojena ljubezen).
nstreignard95
Natalia je sicer pred nekaj meseci še drugič postala mamica. Poleg štiriletnega sina Jacquesa ima sedaj še nekaj mesečno hčerko Gio.

1 komentar:

  1. Super bi bilo, če se vrne kot igralka, saj sem jo v vsaki telenoveli oboževala sploh v Mi gorda bella in la tormenta. Naj se vrne! Z veseljem bi jo spremljala. :)

    OdgovoriIzbriši