2. marec 2015

.:SRBIJA:. Prihaja Prepovedana ljubezen!

Letos se bo na lokalnih programih v Srbiji, Makedoniji, Bosni in Hercegovini, ter Črni Gori predvajala telemundova Pasion Prohibida (Prepovedana ljubezen).
 
Ste spremljali to telenovelo? Bi jo priporočali za spremljanje tudi Srbom in ostalim, ki jo še niso gledali?

7 komentarjev:

  1. Me prav zanima na kateri program bo prišla?, Verjetno ne bo prišla na Pink ali Prvo tv (sta največji komercialni tv v Srbiji). ker na emdt forumu piše za lokalne tv.

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je telenovela bila všeč, razen konca seveda. Ja pa bi jo priporočala, da si jo ogledajo, če je še niso videli. Mónica je bila vredu igralka in pa Jencarlos Canela ( že njegov priimek canela - cimet vse pove) Dios mio.. es un papacito, cualquiera le da calor con sus escenas ;) <3 El cuerpazo que tiene ese hombre hayy. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sam meni je pa najboljši v paru s Camen Villalobos, prekrasen par sta. Z Monico mi nista bila všeč.

      Izbriši
    2. Ja tudi s Carmen mi je bil všeč v paru, videlo se je, da sta imela posebno kemijo. :)

      Izbriši
    3. Se popolnoma strinjam.

      Izbriši
    4. Se popolnoma strinjam.

      Izbriši
  3. Originalna turška verzija je veliko boljša .

    OdgovoriIzbriši