2. marec 2015

.:MEHIKA:. Kritiziral nagrade TVyNovelas!

Mehiški igralec Jorge Salinas je za medije spregovoril tudi o trenutno najbolj vroči temi in sicer nagradah Premios TVyNovelas 2015. Pri tem pa izpostavil, da se mu ne zdi pošteno, da niso nominirali njegove soigralke Silvie Navarro iz telenovele Mi Corazon es Tuyo (Moje srce je tvoje). Na strokovni žirijo, pa je jezen tudi producent Juan Osorio, ki pa kaj več ni želel dodati.
  Изображение
Jorge je tako že povedal, da so nagrade za najboljšega igralca, igralko in telenovelo že praktično podeljene. Te nagrade naj bi po njegovem mnenju odnesli: Sebastian Rulli, Angelique Boyer in telenovela Lo Que La Vida Me Robo (Vrtinec življenja).

12 komentarjev:

  1. Ko sem šla danes po dopustu v službo sem rekla mojim kolegom računalničarjem, če bi se dalo odpreti linke za glasovanje, ki so objavljeni na Primos TVyNovelas Facebook. Odprli so jih na nekem programu, ki ga jaz nimam, morali so biti prijavljeni na Facebbok. Tam sploh ni glasovanja ampak so ene Facebook strani od TVynovelas in tam je cel plaz kritik iz celega sveta. Ljudje pravijo, da so te nagrade laž in goljufija, škoda za telenovele in sramota za Mehiko.P od sličicami, kjer so nominiranke in sprašujejo "Katera bo nagrajena" je cel plaz odgovorov Silvia Navarro "čeprav je ni med nominirankami", pri moških pa so odgovori Jaime Camil.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma dej, dej. Naj neha sr*t. Zakaj ne pove, da Navarro ni hotela sodelovat??
    Sem na Twitterju in sem prebrala kritike od velikega števila ljudi, ki so gledali zadnji del Mi corazon es tuyo. Porazno. Nekateri niso niti gledali do konca. Eno je, da je komedija, drugo, ko se pa začnejo totalno delat norca iz človeške inteligence. In si nisem jaz to izmislila, ljudje so totalno razočarani nad zadnjim delom. Jaz sem jo spremljala do enega 75 dela po internetu, pol me je pa vse skupaj minilo, ker mi je blo res že preveč neumno.
    In kaj imata Angelique Boyer in Sebastian Rulli tle? Kaj sta nardila? Opravla sta svoje delo. Tako kot vsi ostali. In kar naenkrat sta vsega onadva kriva. Meni čist dol visi, kdo bo dobil nagrado, ampak da se pa nekdo tako nizko spusti in začne sr*at po svojih kolegih, to mi je pa tudi podn od podna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gledanost zadnjega dela je bila 27,9%, kar je odlično za telenovelo v tem terminu. Od telenovel v tem terminu je pred njo samo telenovela Por ella soy Eva. Od vseh telenovel, ki so se končale na nedeljo pa je zasedla šesto mesto. Čestitke igralcem in producentu. To je nominacija Silvie Navarro, ki je več vredna od skorumpiranih nagrad Tvynovelas.

      Izbriši
  3. Nista se samo Silvia Navarro in Jaime Camil odpovedala, ampak tudi Victoria Ruffo. Slednja se tudi ne želi udeležiti teh nagrad, pa jo vseeno nominirajo. Tako da ne vidim težave, da bi Silvio ali Jaimeja vseeno nominirali, pa jih potem ne bi izbrali, če za njih nista tista prava za nagrado v posamezni kategoriji. Tako, da mi je to vse skupaj že preveč čudno.

    Glede zadnjega dela pa nevem, ampak kar sem sama videla, mi ni bilo nič všeč.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sej so rekli nekateri tile, ki bodo v žiriji, da Silvia je bla nominirana, ampak je pol rekla, da ne želi sodelovat. Za Victorio Ruffo pa tko. Sej ima že nagrado. Pri enih tako izpade, da jim nominacija že kar pripada. Tko kot Meryl Streep pri oskarjih, ki je vedno nominirana. Ampak ona podpre svoje kolege in je vesela za njih. Pa ne branim TVyNovelas, daleč od tega, ker mi je tudi marsikaj čudno letos.
      Kakorkoli, ne zdi se mi etično, da nekdo začne srat po svojih kolegih. To je isto kot če bi jaz začela šinfat čez moje kolege v službi. Mi na kraj pameti ne pade.
      Kar se zadnjega dela tiče tudi jaz ne bom nič rekla, ker me je telenovela že itak minila za gledat. Sem gledala enih par komedij od Televise in so ble res komedije, ne pa da so se delale norca iz ljudi.

      Izbriši
    2. tudi meni ni bil všeč.. celotna telenovela se mi je te zadnje tedne začela vleči, zato je niti nisem rednmo spremljala...glede zadnjega dela pa je bilo pričakovati nekaj v tem stilu, moti me le, da je bil dolg uro in pol-verjetno j bilo zaradi tega tok bedarij(kot recimo to z İsabelo in psom,koga je ukradla),in nevem zakaj n more zadnji del trajat 45 min. kot vsi ostali...ker tukaj ni vprašanje o dolzini, temveč o zgodbi,ki je v zadnjem delu pokvarila celo nadaljevanko.. to je moje mnenje

      Izbriši
    3. Tisti, ki so zadnji del spremljali v Mehiki, so rekli, da je trajal čez dve uri. Sicer so ble reklame vmes, ampak vseeno. To je odločno predolgo. Pa še trije alternativni konci so baje.

      Izbriši
    4. Sem jih že zdavnaj objavila, malo nižje po tej strani pojdi.

      Izbriši
  4. Meni pa se zdi najbolj čudno, da ne moremo glasovati, ker smo lani lahko in da tako hitijo s podelitvmi. Če je bil zaključek slab,niso krivi igralci, oni so smo odigrali, kar je bilo napisano v scenariju.
    Jorge Salinas pa ni nič slabega rekel o Sebastianu in Angelique. Rekel je samo, da predvideva, da bosta zmagala onadva - v tem ne vidim nič slabega. Igralci so medseboj prijatelji, Angelique in Sebastian sta prišla Silvi čestitat za dojenčka in so bili vst trije skupaj na sliki.
    Strokovna komisija pa bi morala biti strokovna in ocenjevati igro v telenoveli ne pa udeležbo na prireditvi. To so zame zakulisne igrice. Tudi meni je vseeno kdo zmaga. Angelique in Sebastian sta mi všeč in sta bila dobra v telenoveli. Všeč mi je tudi Silvia in je odlično odigrala svojo vlogo. Zadnjega dela pa nisem še videla, zato ga ne morem ocenjevati.

    OdgovoriIzbriši
  5. "Angelique in Sebastian sta prišla Silvi čestitat za dojenčka in so bili vst trije skupaj na sliki."

    Ja, res sta ji čestitala, ampak slika je pa že od prej.
    Kar se tiče pa vsega ostalega, pa ne bi dosti komentirala. Sam tolk. Meni Juan Osorio in te njegove komedije niso všeč. Že ta Una familia con suerte, ki se predvaja na TLNovelas mi je tko neumna.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ma je čist brezveze da zapravljam besede za Premios TVyNovelas, ker itak dobijo večinoma nagrade tisti ki si jih ne zaslužijo.
    Tu pa tam, dobi tisti, ki si zasluži.

    Meni pa je telenovela všeč, čeprav sem si še ne ogledala zadnjega dela.

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni je tudi telenovela všeč. Zadnjega dela še nisem gledala. Je pa gledanost zadnjega dela v Mehiki dosegla 27,9%, kar je za ta termin odlično. Ker se nekater razburjajo, mislim, da nihče nima nič proti Sebastianu in Angelique, ki sta tudi odlično odigrla svoji vlogi in je bila gledanost telenovele odlična. Tukaj je problem nominacija, Silvija je boljša igralka saj od polovice tistih, ki so bile nominirane, Če bi potem na koncu zmagala Angelique ne bi imel nihče nič proti. Seveda razen tistih, ki po spletu namenoma širijo sovražni govor, da ustvarjajo napetost med ljudmi - to je njihova zabava.

    OdgovoriIzbriši