17. september 2014

.:ZDA:. Se ji že nasmina prva glavna vloga za Telemundo?

Mehiška igralka in pevka Lucero je pred tedni prestopila na ameriški Telemundo, kjer že vodi resničnostni šov Yo Soy el Artista.
Se pa govori, da bi lahko kmalu zaigrala tudi v njihovih telenovelah. Omenjajo pa se že tudi igralci, ki bi lahko bili njeni partnerji v telenoveli in sicer: Juan Soler, Mario Cimarro in Carlos Ponce.
Katerega igralca bi radi videli v paru s Lucero?

3 komentarji:

  1. Najbolj bi pasal v paru z njo po moje Juan Soler, bi ju blo zanimivo videt v paru. Drugače pa tudi Carlos Ponce je v redu, samo Cimarro pa nikakor, ker je preveč resen in v paru z Lucero ne bi pasal, si ju ne predstavljam skupaj.

    OdgovoriIzbriši
  2. Cimarro je papasito :) nevem, meni ni bil nikoli slab igralec, Pasion de gavilanes je še vedno med mojimi top 10.
    Carlos Ponce je enkraten za moje pojme, v Santa Diabli - wow. Spet, njegova Dame chocolate je med mojimi top 10.
    Juan Soler je tudi dobra izbira.
    Zame je Lucero kraljica kar se tiče telenovel.

    OdgovoriIzbriši