12. september 2014

.:MEHIKA:. Prihaja Sladka skrivnost!

Na mehiški program Gala TV prihaja 22. septembra telemundova telenovela Dame Chocolate (Sladka skrivnost).
Gre za originalno telemundovo telenovelo iz leta 2007, ki ima 150 delov. Med igralsko zasedbo najdemo naslednje igralce: Carlos Ponce, Génesis Rodríguez, María Antonieta de las Nieves, Kristina Lilley, Karla Monroig, Héctor Suárez, Khotan Fernández, Ricardo Chávez, Jullye Giliberti, Rosalinda Rodríguez, ... To bo njeno prvo predvajanje na mehiških zaslonih. Zamenjala bo serijo Decisiones.

Vam je bila všeč ta telenovela? Bi jo spremljali še enkrat?

4 komentarji:

  1. ja telenovelo sem od začetka do konca spremljala.... in jo resnično se zdej obozujem, saj včasih pogledam kakšne dele med rosito pa bruce, saj sta zelo dobro odigrala:) z veseljem bi jo spremljala še enkrat.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, bi bilo pa dobr da bi jo ponovno predvajali še enkrat

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je bila telenovela zelo vsec in sem si jo pred kratkim se enkrat ogledala na spletu... na zacetku mi je bila igra rosite zelo vsec, ko pa se je preimenovala v violeto je bila v nekaterih scenah pre odrezava in mi ni bila tako vsec. Carlos je pa tako in tako odlicen igralec, pase mu vsaka vloga in je prav tako zelo simpaticen. Kaj pa ti menis Brenda?

    OdgovoriIzbriši
  4. Carlos je zelo simpatičen. Odličen je bil v Santi Diabli.

    OdgovoriIzbriši