12. september 2014

.:MEHIKA:. Mi Corazon es Tuyo bolj gledana kot Hasta el Fin del Mundo v treh državah!

Na mehiškem programu Canal de las Estrellas na vrhu gledanosti telenovel že dalj časa ni sprememb. Najbolj gledana je Mi Corazon es Tuyo (Silvia Navarro in Jorge Salinas), nato pa ji sledi Hasta el Fin del Mundo (Marjorie de Sousa in Pedro Fernandez).
Takšna situacija pa ni samo v Mehiki, tudi v ostalih dveh državah, kjer se predvajata obe telenoveli je telenovela s Silvio Navarro v glavni vlogo bolj gledana. V Portoricu sta se začeli predvajati v ponedeljek in takoj je s svojo gledanostjo bolj izstopala trenutna televisina komična telenovela. Obe se predvajata na programu Univision PR. Mi Corazon es Tuyo ob 20. uri, Hasta el Fin del Mundo pa ob 21. uri. Enak spored imata tudi na ameriškem programu Univision, kjer je prav tako bolj gledana komična telenovela. Sicer pa je v ZDA gledanost telenovel v obeh terminih bolj slaba, če jo primerjamo s njenima predhodnicama.
 

1 komentar:

  1. To drži, da sta bila termina ob 10.00 in 9.00 bolj gledana prej, ko sta se predvajali Lo que lq vida me robo in Que pobres tan ricos kot sedaj, ko se predvajata La malquerida in Hasta el fin del mundo. Je pa v terminu ob 8.00 Mi corazon es tuyo dosti bolj gledana kot njena predhodnica Do que te quiero te quiero, ki ni presegala 3 000 000 gledalce, kot jih presega MCET. Je pa Mi corason es tuyo dosti boljše gledana kot sta bili gledani Lo que la vida me robo in Que pobres tan ricos.

    OdgovoriIzbriši