17. september 2014

.:MEHIKA:. Iran in Jose sta par!?

Mehiška igralca Jose Ron in Iran Castillo sta na Instagramu objavila spodnjo sliko, pri tem pa je Iran napisala: Najlepši so tisti trenutki, ki pridejo iz srca." Pred dnevi naj bi revija TV Notas, pisala o tem, da se naj bi med njima pletlo nekaj več kot samo prijateljstvo, sedaj pa sta objavila spodnjo sliko.
Jose je 4 leta mlajši od Iran, ki ima že tri letno hčerko Irko.

3 komentarji:

  1. ona men deluje tok dolgočasna in tečna a je vseen mal spominja na njegovo bivšo Ariadne

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni pa je Iran boljša kot Ariande. Naj bosta srečna. to je njuna stvar.

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je pa Ariadne precej dolgočasna.. Ko sem gledala njeno twitcam na youtubu sem postala zaspana in utrujena lol. Čeprav mi je Ariadne všeč kot igralka in vse to, mi je tako črno-bela.. Tako, da ja, navijam za Iran. Še vedno sem mnenja, da sta bila Ron in Silvia drug za drugega :) ogromno kemije! Sicer ima Silvia z vsemi svojimi soigralci kemijo, ampak nekako te kemije nisem občutila s Cristianom, in včasih tudi s Colungo. Okay, malo sem zašla iz teme...

    OdgovoriIzbriši