21. september 2014

.:MEHIKA:. Ima že več kot milijon sledilcev!

Tudi mehiška igralka Silvia Navarro se že lahko pohvali s več kot milijon sledilcev na njenem Twitterju. Silvia trenutno blesti v televisini telenoveli Mi Corazon es Tuyo, ki je v teh dneh že dosegla 26,8 odstotno gledanost, tako se ji ta odstotek vsak dan samo še povečuje, s tem pa postaja samo še bolj uspešna.
Na naših zaslonih smo jo videli v telenovelah: Cuando Seas Mia (Ko boš moja), La Duda (Dvom), Manana es Para Siempre (Jutri je za večno), Cuando Me Enamoro (Ko se zaljubim) in Amor Bravio (Kot ukaže srce).
 
V kateri telenoveli vam je bila najbolj všeč?

4 komentarji:

  1. Silvia je odlična igralka, v vseh telenovelah je bila supr, najbolj pa v Amor Bravio zaradi odlične kemije s Christianom dela Fuente. Tako kot ta me ni prevzel noben drug par. Škoda, ker ju ne ponovijo

    OdgovoriIzbriši
  2. najbolj mi je všeč v mi corazon es tuyo... drugače pa amor bravio

    OdgovoriIzbriši
  3. Res je v Mi corazon es tuyo je odlična kot igralka in plesalka. Kot, da je prišla prerojena z neko novo energijo. Kot kaže ji je skoraj dvoletna osotnost od telenovel dobro dela.

    OdgovoriIzbriši