30. julij 2016

::NAJ TELENOVELA:: Katera je vaša najljubša telenovela iz slovenskih zaslonov?

Katera izmed telenovel, ki jih lahko spremljate na slovenskih zaslonih, vam je najbolj všeč? Oziroma jo trenutno spremljate?
VIOLETTA


QUIEN ERES TU? (Nedolžna vsiljivka)


ESPERANZA MIA (Esperanza)


MUCHACHA ITALIANA VIENE A CASARSE (Italijanska nevesta)


LOS HEREDEROS DEL MONTE (Dediči družine del Monte)


CORAZON PARTIDO (Zlomljeno srce)


LA ESCLAVA BLANCA (Bela sužnja)


MI CORAZON ES TUYO (Moje srce je tvoje)

14 komentarjev:

  1. LA ESCLAVA BLANCA (Bela sužnja)
    MI CORAZON ES TUYO (Moje srce je tvoje)

    OdgovoriIzbriši
  2. La esclava blanca je odlična :)

    OdgovoriIzbriši
  3. MUCHACHA ITALIANA VIENE A CASARSE, MI CORAZON ES TUYO

    OdgovoriIzbriši
  4. La esclava blanca, definitivno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni pa sta najljubši telenoveli Quien eres tu ? in Muchacha Italiana Viene A Casarse , najrajši pa bi videla telenovelo Pasion y Poder s Fernandom Colungo v glavni vlogi .

    OdgovoriIzbriši
  6. Mi corazon es tuyo.

    OdgovoriIzbriši
  7. MUCHACHA ITALIANA VIENE A CASARSE ABSOLUTNO NAJBOLJŠA

    OdgovoriIzbriši
  8. LA ESCLAVA BLANCA (Bela sužnja)
    MI CORAZON ES TUYO (Moje srce je tvoje)

    OdgovoriIzbriši
  9. La esclava blanca definitivno.

    OdgovoriIzbriši
  10. LA ESCLAVA BLANCA je trenutno EDINA, ki jo spremljam. In ni dobra, ampak fantastična...

    OdgovoriIzbriši
  11. Definitivno Mi corazon es tuyo. <3

    OdgovoriIzbriši
  12. Muchacha Italiana the best

    OdgovoriIzbriši
  13. Mi corazon es tuyo, Muchacha italiana viene a casarse, Quien eres tu

    OdgovoriIzbriši