::PREDSTAVITEV TELENOVELE:: Entre Tu Amor y Mi Amor


Originalni naslov: Entre Tu Amor y Mi Amor
Produkcijska hiša: Venevision
Leto: 2016
Delov: 112
Priredba: /
Producent: Carolina De Jacovo
Naslovna pesem: Daniel Elbittar - Y estoy vivo


Igralska zasedba: Rosmeri Marval, Daniel Elbittar, Carlota Sosa, Simón Pestana, Yuvanna Montalvo, Juan Carlos García,Eileen Abad,  Antonio Delli, María Antonieta Duque, Marialejandra Martín, Greisy Mena, Alexander Da Silva, Flavia Gleske, Erick Ronsó, Roberto Lamarca, Raquel Yánez, Ornella de la Rosa, Nacho Huett, ...


Zgodba:
V ospredju je zgoda mladenke Sol, ki odide v prestolnico, da bi imela boljše pogoje za življenje. Kjer se zaljubi v Alejandra, ne da bi vedela, da je sin moškega, ki je prevaral in ubil njuna starša, ko je bila sama še otrok. Sedaj pa že pripravlja nove stvari, da bi jo dokončno uničil.

Čez čas se Sol vrne, da bi pridobila dediščino, ki ji pripada po družini Monserrat, kateri pripada. Kasneje pa se bo maščevala vsem, da bi pridbobila to, kar ji pripada. Maščevanje ne bo lahko, brez žrtvovanja, predvsem pa ko se bo soočila z moškim, ki ga ljubi. Ampak ali bo po koncu maščevanja še sploh čas za ljubezen.

entre-tu-amor-y-mi-amor05



entre-tu-amor-y-mi-amor04

entre-tu-amor-y-mi-amor03

entre-tu-amor-y-mi-amor02

entre-tu-amor-y-mi-amor07

entre-tu-amor-y-mi-amor09

entre-tu-amor-y-mi-amor16

entre-tu-amor-y-mi-amor14

entre-tu-amor-y-mi-amor11

entre-tu-amor-y-mi-amor19

entre-tu-amor-y-mi-amor21

Komentarji