16. april 2014

.:SLOVENIJA:. Prihaja Sila!

Po koncu telemundove telenovele Pasion Prohibida (Prepovedana ljubezen) prihaja turška serija Sila (Sila). Serija ruši rekorde gledanosti po Balkanu. Po tem, ko je bila uspešna na Hrvaškem, kjer se je predvajala na programu Nova TV, se sedaj predvaja tudi na srbskem programu Pink, kjer je prav tako doro gledana. Prvi del bo 14. maja ob 15.45 na programu Pop TV.
 
Zgodba:
Silo je usoda že pri treh letih ločila od družine in sama je odraščala v bogati družini v Istanbulu. Ko jo njena družina želi nazaj se za voljo bratovega življenja odloči poročiti s poglavarjem plemena Boranom, katerega nikoli ni videla. Sila postane ujetnica in razmišlja kako bi pobegnila od tradicionalnih pravil in običajev ne zaveda pa se, da se bo težko uprla ljubezni. (vir: telenovele-slo.net)
 
Serija se je snemala od leta 2006 pa vse do leta 2008 in sicer pod okriljem turške Fm Yapim. Ima 90 turških delov (po uro in pol) oziroma 180 delov po 45 minut. V seriji igrajo: Cansu Dere, Mehmet Akif Alakurt, Zeynep Eronat, Menderes Samancılar, Fatoş Tez, Fatoş Sezer, Muhammed Cangören, Kartal Balaban...



 
 

14 komentarjev:

  1. a dajo lahko rajš kšno mehiško k to ni fer pol sta sam dve mehiški nadaljevanke

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja se strinjam, res brezveze, mene že ta turški jezik odvrne od gledanja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res te turški jezik odvrne od gledanja...ampak recimo prepovedana ljubezen je remake turške serije, na čilskem programu se predvaja ena turška ki podira rekorde in je na 1. mestu gledanosti... Turki imajo realne zgodbe,medtem ko pri mehiški vidiš 1. Del in veš kako se bo telenovela končala... Bo pa zanimivo spet vidt neko tujo telenovelo

      Izbriši
  3. Sila je drugač zlo dobra telenovela oz. serija tko da kdor je še ni pogledal, jo priporočam. Ko začneš gledat je ne moreš več nehat gledat, ker je zanimiva in nasploh drugačna kot mehiške telenovele.
    Sam glede na to, da sem jo sama že gledala na hrvaškem programu, bi rajši namesto nje katero drugo telenovelo, kakšno La Patrona ali De que te quiero, te quiero recimo, PESE ali kaj podobnega. Mogoče bi bilo boljše, če bi turške bile na sporedu zjutri, mehiške pa popoldan.

    OdgovoriIzbriši
  4. Bom napisala tako, kakor sem na enem od srbskih forumov, kamor velikokrat pridem. Kdor želi naj gleda, jaz ne bom!
    Edina turška serija, ki sem jo gledala je bil Muhtesem Yuzyil (Sulejman Veličastni). Ostalo pa je vse brezvezno.

    Trenutno na naših zaslonih ne gledam nobene telenovele, ker mi ni več nobena všeč. Gledam pa samo telenovelo De Que te Quiero, te Quiero, ki je na hrvaškem programu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ali mogoče veste kdo odloča o teh stvareh kera nadaljevanka bo predvajana?

      Izbriši
  5. Verjetno o tem odločajo direktno na Pop TV, nimam pojma, kdo so tisti, ki o tem odločajo.

    OdgovoriIzbriši
  6. ustanoviteljica te strani pac.. teb serije tok velik pomenjo oz kako to da skos spremljas novice o njih?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najprej sem se s tem začela ukvarjati iz heca, ker mi je bilo zanimivo, sedaj pa ne morem nehat iskat novice in jih prevajat in objavljat. Mi pa telenovele ne pomenijo veliko, včasih sem jih bolj spremljala, sedaj pa že kar nekaj časa ne, mogoče kakšen del ali pa ko prestavljam kanale si ogledam telenovelo par minut, niso mi pa več zanimive telenovele, ki so na naših zaslonih, ker so dolgočasne. Raje bi spremljala komične ali kriminalne telenovele.
      Poleg tega, pa ko prevajam novice pilim španski, angleški, srbski in hrvaški jezik, poleg tega pa spoznavam nove jezike, madžarski in poljski in se pri tem tudi kaj novega naučim.

      Izbriši
    2. kr isci naprej, mam zelo rada ta blog!:)

      Izbriši
  7. Poleg tega, pa imam tudi veliko obiskanost bloga (ta mesec jih imam že skoraj 30.000, prejšnji mesec jih je bilo blizu 50.000), poleg tega pa dobivam tudi veliko pozitivnih sporočil in pohval, kar mi daje zagon, da ne odneham. Hvala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bi lahko dala kakšen link od katerega od španskih forumov?

      Izbriši
    2. http://foro.univision.com/t5/Comunidad-de-Telenovelas/bd-p/telenovelas

      Izbriši
  8. Meni se zdijo vaši komentarji brezveze. Meni se sila zdi prfektna. Kdo bo pa gledal tiste butaste mehiške nadaljevanke, ki jih še manj razumem kot turške!

    OdgovoriIzbriši