9. april 2013

.:SLOVENIJA:. Igralke v solzah: Posneli zadnji del Larine izbire

"Lahko povsem sebično povem, da je bilo meni najtežje," je na snemanju zadnjega dela priljubljene hrvaške telenovele Larina izbira povedala glavna igralka Doris Pinčić.
 
 
Priljubljeno telenovelo, ki jo lahko spremljate tudi na POP TV in VOYO, so po dveh sezonah nehali snemati. ’’Lahko povsem sebično povem, da je bilo meni najtežje, saj sem igrala Laro in sem vse skupaj doživljala zelo osebno,’’ je po snemanju poslednje epizode povedala glavna igralka.
Na snemanju se je zbrala celotna igralska in producentska ekipa, ki je ustvarila hrvaško telenovelo, ter tudi vsi ostali, ki so sodelovali pri nastanku igranega filma Larina izbira: Izgubljeni princ. Film je povezal zgodbe prve in druge sezone telenovele.
 
’’Nepozabna izkušnja, polno čudovitih ljudi, bila sem del serije, ki je podrla vse rekorde gledanosti, ki je našla pot v domove in srca ljudi,’’ je dejala igralka Ecija Ojdanić, ki je upodobila Antonelo ’’Nelo’’ Zlatar, in se je od telenovele poslovila že pred časom. ’’Na neki način sem srečna, da sem sodelovala pri pisanju te zgodbe.’’
Telenovelo lahko gledalci spremljajo v 17 državah, poleg Slovenije tudi na Češkem in Slovaškem, v Črni gori, Makedoniji, Srbiji, Bosni in Hercegovini, Makedoniji, Srbiji, Bolgariji in Iranu.
 
vir: 24ur.com

2 komentarja: